Contact
Spoedvervoer nodig? Bel 112
Twijfel je of je contact op moet nemen met de huisarts of 112 moet bellen? Kijk op moetiknaardedokter.nl.
Compliment of klacht
Verloren eigendom formulier
AED declaratie formulier
Het hoofdkantoor van Ambulance Amsterdam is gevestigd op de:
- Karperweg 19 – 25, 1075 LB, Amsterdam
Postbus 74712, 1070 BS, Amsterdam
Heb je vragen? Je kunt ons mailen, bellen of het contactformulier invullen. Wij zijn van maandag t/m donderdag tussen 08.30 en 16.00 uur en vrijdag tussen 08.30 en 12.00 uur bereikbaar.
020 – 570 95 00 info@ambulanceamsterdam.nlContactformulier
Staan er medische of andere gevoelige informatie in je bericht? Dan kun je het bericht ook versleuteld versturen.
Stuur een veilig berichtEen ambulanceteam bestaat uit twee personen:
- Een ambulancechauffeur
- Een ambulanceverpleegkundige of medisch hulpverlener
Samen zijn ze verantwoordelijk voor het bieden van ambulancezorg en -vervoer.
De verpleegkundige of medisch hulpverlener is medisch verantwoordelijk voor de patiënt. Hij of zij voert medische, vaak spoedeisende, hulp uit op locatie en tijdens het vervoer in de ambulance.
De chauffeur zorgt dat de patiënt veilig en comfortabel vervoerd wordt. En assisteert de verpleegkundige bij de medische zorg.
Het Special Operations Response Team (SORT) is een speciaal ambulanceteam van Ambulance Amsterdam. Het SORT wordt ingezet bij grote incidenten en bij situaties met extreem geweld.
Bekijk voor meer informatie de pagina van het SORT.
Eigenaren van een Automatische Externe Defibrillator (AED) kunnen de kosten voor de directe inzet van de AED vergoed krijgen via de Regionale Ambulancevoorziening (RAV). Dit is de ambulancedienst in de regio waar de reanimatie heeft plaatsgevonden.
Ben je eigenaar van een AED die is gebruikt bij een reanimatie in de regio Amsterdam-Amstelland of Zaanstreek-Waterland? Dan kun je de gebruikskosten declareren via ons AED declaratieformulier.