Contact

Spoedvervoer nodig? Bel 112

Twijfel je of je contact op moet nemen met de huisarts of 112 moet bellen? Kijk op moetiknaardedokter.nl.


Compliment of klacht
Verloren eigendom formulier
AED declaratie formulier

Het hoofdkantoor van Ambulance Amsterdam is gevestigd op de:

  • Karperweg 19 – 25, 1075 LB, Amsterdam
    Postbus 74712, 1070 BS, Amsterdam

Heb je vragen? Je kunt ons mailen, bellen of het contactformulier invullen. Wij zijn van maandag t/m donderdag tussen 08.30 en 16.00 uur en vrijdag tussen 08.30 en 12.00 uur bereikbaar.

020 – 570 95 00 info@ambulanceamsterdam.nl

Contactformulier

Naam
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Staan er medische of andere gevoelige informatie in je bericht? Dan kun je het bericht ook versleuteld versturen.

Stuur een veilig bericht

Hoe kan ik mijn ambulanceverslag bekijken?

Als je ambulancezorg hebt gekregen, bekijk en download je jouw medisch dossier via het patiëntenportaal MijnAmbulancezorg. In dit verslag staat bijvoorbeeld wanneer en waar de ambulancezorg is verleend, welke onderzoeken zijn uitgevoerd, welke behandeling is toegepast en of er medicatie is toegediend.

Op mijnambulancezorg.nl vind je per regionale ambulancevoorziening (RAV) jouw dossier. Als je behandeld bent door Ambulance Amsterdam kan dat zijn:

  • RAV Amsterdam-Amstelland
  • RAV Kennemerland
  • RAV Zaanstreek-Waterland

Je logt veilig in op MijnAmbulancezorg jouw DigiD.

Kunnen jullie mij vertellen naar welk ziekenhuis iemand vervoerd is?

Nee, vanwege privacyredenen mogen wij dat niet vertellen.

Ik ben niet vervoerd door de ambulance, krijg ik dan toch een rekening?

Nee. Alleen als je vervoerd bent met de ambulance, krijg je een rekening. Ben je geholpen en niet vervoerd? Dan betaal je niets.

Bekijk alle veelgestelde vragen