Contact
Spoedvervoer nodig? Bel 112
Twijfel je of je contact op moet nemen met de huisarts of 112 moet bellen? Kijk op moetiknaardedokter.nl.
Compliment of klacht
Verloren eigendom formulier
AED declaratie formulier
Het hoofdkantoor van Ambulance Amsterdam is gevestigd op de:
- Karperweg 19 – 25, 1075 LB, Amsterdam
Postbus 74712, 1070 BS, Amsterdam
Heb je vragen? Je kunt ons mailen, bellen of het contactformulier invullen. Wij zijn van maandag t/m donderdag tussen 08.30 en 16.00 uur en vrijdag tussen 08.30 en 12.00 uur bereikbaar.
020 – 570 95 00 info@ambulanceamsterdam.nlContactformulier
Staan er medische of andere gevoelige informatie in je bericht? Dan kun je het bericht ook versleuteld versturen.
Stuur een veilig berichtAls je gezondheidsklachten hebt die niet levensbedreigend zijn, dan bel je je huisarts. Is je huisarts niet bereikbaar (bijvoorbeeld ’s avonds of in het weekend) en heb je toch snel medische hulp nodig? Bel dan de huisartsenpost.
Als er dan toch ambulancezorg nodig is, regelt de huisarts of huisartsenpost dat voor je.
Klik hier voor de website waarop je een compliment kunt doorgeven. Wij zoeken dan uit wie de ambulancebemanning was en zorgen dat het compliment bij hen terechtkomt.
Als je 112 belt, krijg je een meldkamercentralist van de landelijke meldkamer aan de lijn. Die vraagt of je de politie, brandweer of ambulancedienst nodig hebt. Als je de ambulancedienst nodig hebt, word je doorverbonden naar een meldkamercentralist in jouw regio.
Deze centralist wil weten waar je bent en wat er precies aan de hand is. Geef kort en duidelijk antwoord op alle vragen. Op basis daarvan bepaalt de centralist welke zorg en of er een ambulance nodig is.
Als een ambulance nodig is, wordt er een ambulance naar jouw locatie gestuurd. In de tussentijd legt de centralist je uit wat je alvast kunt doen tot de ambulance er is.
Als de ambulancemedewerkers er zijn, verlenen ze zorg aan de patiënt. En als het nodig is vervoeren ze de patiënt naar een ziekenhuis.