Contact

Spoedvervoer nodig? Bel 112

Twijfel je of je contact op moet nemen met de huisarts of 112 moet bellen? Kijk op moetiknaardedokter.nl.


Compliment of klacht
Verloren eigendom formulier
AED declaratie formulier

Het hoofdkantoor van Ambulance Amsterdam is gevestigd op de:

  • Karperweg 19 – 25, 1075 LB, Amsterdam
    Postbus 74712, 1070 BS, Amsterdam

Heb je vragen? Je kunt ons mailen, bellen of het contactformulier invullen. Wij zijn van maandag t/m donderdag tussen 08.30 en 16.00 uur en vrijdag tussen 08.30 en 12.00 uur bereikbaar.

020 – 570 95 00 info@ambulanceamsterdam.nl

Contactformulier

Naam
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Staan er medische of andere gevoelige informatie in je bericht? Dan kun je het bericht ook versleuteld versturen.

Stuur een veilig bericht

Mag er iemand mee in de ambulance met de patiënt?

Ja, meestal mag er één persoon mee, bijvoorbeeld een familielid.

In sommige gevallen is dit niet mogelijk, bijvoorbeeld door ruimtegebrek, bij ernstige spoed of als de situatie onveilig is. Het ambulanceteam beslist dit ter plekke op basis van de omstandigheden.

Wat is de 112NL-app?

Als je met spoed zorg nodig hebt, kun je de meldkamer ook via de 112NL-app bereiken. De app is met name handig voor mensen die niet goed kunnen spreken, horen of anderstalig zijn.

Bekijk de site van de Rijksoverheid voor meer informatie.

Waarom komt er soms geen ambulance als je 112 belt?

Het kan voorkomen dat de meldkamercentralist beslist dat er geen ambulancezorg nodig is. Dat is altijd een zorgvuldige afweging.

Als blijkt dat er geen ambulance nodig is, dan krijg je advies en word je wanneer nodig doorverwezen naar de huisarts.

Zo zorgen we ervoor dat er altijd genoeg ambulances beschikbaar zijn voor levensbedreigende noodgevallen.

Bekijk alle veelgestelde vragen