Contact

Spoedvervoer nodig? Bel 112

Twijfel je of je contact op moet nemen met de huisarts of 112 moet bellen? Kijk op moetiknaardedokter.nl.


Compliment of klacht
Verloren eigendom formulier
AED declaratie formulier

Het hoofdkantoor van Ambulance Amsterdam is gevestigd op de:

  • Karperweg 19 – 25, 1075 LB, Amsterdam
    Postbus 74712, 1070 BS, Amsterdam

Heb je vragen? Je kunt ons mailen, bellen of het contactformulier invullen. Wij zijn van maandag t/m donderdag tussen 08.30 en 16.00 uur en vrijdag tussen 08.30 en 12.00 uur bereikbaar.

020 – 570 95 00 info@ambulanceamsterdam.nl

Contactformulier

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Naam

Staan er medische of andere gevoelige informatie in je bericht? Dan kun je het bericht ook versleuteld versturen.

Stuur een veilig bericht

Wat is de 112NL-app?

Als je met spoed zorg nodig hebt, kun je de meldkamer ook via de 112NL-app bereiken. De app is met name handig voor mensen die niet goed kunnen spreken, horen of anderstalig zijn.

Bekijk de site van de Rijksoverheid voor meer informatie.

Wat gebeurt er als ik 112 bel?

Als je 112 belt, krijg je een meldkamercentralist van de landelijke meldkamer aan de lijn. Die vraagt of je de politie, brandweer of ambulancedienst nodig hebt. Als je de ambulancedienst nodig hebt, word je doorverbonden naar een meldkamercentralist in jouw regio.

Deze centralist wil weten waar je bent en wat er precies aan de hand is. Geef kort en duidelijk antwoord op alle vragen. Op basis daarvan bepaalt de centralist welke zorg en of er een ambulance nodig is.

Als een ambulance nodig is, wordt er een ambulance naar jouw locatie gestuurd. In de tussentijd legt de centralist je uit wat je alvast kunt doen tot de ambulance er is.

Als de ambulancemedewerkers er zijn, verlenen ze zorg aan de patiënt. En als het nodig is vervoeren ze de patiënt naar een ziekenhuis.

Ik wil diegene die 112 heeft gebeld bedanken, weten jullie wie dat is geweest?

Via deze website kun je jouw compliment doorgeven. Wij zoeken dan uit wie de melder was en zorgen dat het compliment bij diegene terechtkomt.

Bekijk alle veelgestelde vragen