Contact

Spoedvervoer nodig? Bel 112

Twijfel je of je contact op moet nemen met de huisarts of 112 moet bellen? Kijk op moetiknaardedokter.nl.


Compliment of klacht
Verloren eigendom formulier
AED declaratie formulier

Het hoofdkantoor van Ambulance Amsterdam is gevestigd op de:

  • Karperweg 19 – 25, 1075 LB, Amsterdam
    Postbus 74712, 1070 BS, Amsterdam

Heb je vragen? Je kunt ons mailen, bellen of het contactformulier invullen. Wij zijn van maandag t/m donderdag tussen 08.30 en 16.00 uur en vrijdag tussen 08.30 en 12.00 uur bereikbaar.

020 – 570 95 00 info@ambulanceamsterdam.nl

Contactformulier

Naam
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Staan er medische of andere gevoelige informatie in je bericht? Dan kun je het bericht ook versleuteld versturen.

Stuur een veilig bericht

Ik ben iets verloren, waar kan ik dit aangeven?

Wij hebben een speciaal formulier voor mensen die iets zijn verloren in of rond de ambulance. Klik hier voor het verloren eigendommen formulier.

Kunnen jullie mij vertellen naar welk ziekenhuis iemand vervoerd is?

Nee, vanwege privacyredenen mogen wij dat niet vertellen.

Ik wil een AED declaratie doen, kan dat via jullie?

Eigenaren van een Automatische Externe Defibrillator (AED) kunnen de kosten voor de directe inzet van de AED vergoed krijgen via de Regionale Ambulancevoorziening. Dit is de ambulancedienst in de regio waar de reanimatie heeft plaatsgevonden.

Bij een AED-inzet in de regio Amsterdam-Amstelland of Zaanstreek-Waterland kun je de gebruikskosten declareren via ons AED declaratieformulier.

Bekijk alle veelgestelde vragen